Το χαρακτηριστικό του Μεγάλου Αποδείπνου είναι αυτή η μικρή σύντομη προσευχή, την οποία επαναλαμβάνουμε και μάλιστα θυμιώντες. Όπως θα έχετε προσέξει, αυτή την ώρα κατά κανόνα οι ιερείς θυμιούν. Επειδή είναι μια ιδιαίτερη προσευχή, μια θερμή προσευχή προς τον Θεό, […]
Μου δόθηκε κάποιο σημείωμα με την ερώτηση: «Ποια νομίζετε ότι είναι η κυριότερη δυσκολία στον γάμο και ποια στην αγαμία;» Νομίζω ότι η κυριότερη δυσκολία στον γάμο είναι ο ίδιος ο γάμος και στην αγαμία η ίδια η αγαμία. Όσο κι αν φαίνεται αστείο, έτσι είναι. Ο γάμος έχει μαζί του όλα αυτά που έχει. Θα μπορούσε κανείς να πει κατ' αρχήν ότι το πιο δύσκολο πρόβλημα σε ένα γάμο είναι αν θα πετύχει ο γάμος. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να πετύχει ένας γάμος. Όχι τόσο γιατί αυτός καθ' εαυτόν ο γάμος δεν μπορεί να πετύχει, αλλά διότι οι δύο... Διαβάστε τη συνέχεια

