Ευρισκόμενοι στην αρχή του νέου έτους ευχαριστούμε τον Κύριο και τον παρακαλούμε να μας συγχωρήσει, διότι σε αυτό το διάστημα που πέρασε άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο τον πικράναμε· και περισσότερες είναι οι πίκρες που του έχουμε κάνει παρά οι […]
Εκκλησία της Πεντηκοστής είναι η Ορθόδοξος Εκκλησία μας. Και γιατί είναι αυτή; Διότι είναι η Εκκλησία της σαρκώσεως και ενανθρωπήσεως του Χριστού, του σταυρικού Του θανάτου, της Αναστάσεώς Του και της Πεντηκοστής. Όταν από το όλο έργο του Χριστού απομονώσουμε ένα μόνο σημείο, το υπερτονίσουμε και λανθασμένα το εξηγήσουμε, αυτό γίνεται μονομέρεια και αίρεση. Μόνο η Εκκλησία που δέχεται και βιώνει όλο το έργο του Χριστού, συμπεριλαμβανομένης της Πεντηκοστής, είναι η αληθινή Εκκλησία της Πεντηκοστής. Χωρίς Σταυρό γίνεται Ανάσταση; Χωρίς να σταυρωθεί ο άνθρωπος με την νηστεία, την προσευχή, την μετάνοια, την ταπείνωση, την άσκηση μπορεί να δει τον Θεό;... Διαβάστε τη συνέχεια

